median.hu webaudit.hu netdiag.hu EnglishDeutschBelépés
  CímlapSzolgáltatásainkMódszertanDemoÁrajánlat, megrendelésReferenciáinkKapcsolat
webDIAG

   


 
Miért éppen a webDIAG?

  • egy ismert cégcsoport legújabb szolgáltatása
  • objektív, referenciaként használható mérések
  • illeszkedik a cégek minőségbiztosítási rendszeréhez
  • szimultán monitorozás 3 IP-tartományból, 3 szerverrel
  • 24 / 7 / 365 folyamatos üzem, publikus SLA-riportok
  • legalább 99,9%-os együttes mérési megbízhatóság
  • redundáns e-mail, sms és skype riasztások
  • jól értelmezhető analitikus és grafikus riportok
  • többféle protokoll (ping, http(s), ftp, smtp, tcp, ...)
  • űrlapkitöltés-szimuláció, összetett tranzakciók
  • SMS-fogadás és -feldolgozás, e-banki beléptetés
  • egyedi fejlesztések a VIP-ügyfeleknek
  • semmiféle telepítést, konfigurálást nem igényel
  • a WebAudit látogatottságmérő szolgáltatással együtt
    kedvezményes csomagban is megvásárolható
 
Weboldalak és szerverek monitorozása

A webDIAG szolgáltatás célja weboldalak, valamint web-, ftp-, mail-, adatbázis- és alkalmazásszerverek, internetes biztonsági és mérésadatgyűjtő rendszerek, webkamerák, és egyéb (a világhálóra csatlakozó, IP-címmel rendelkező) eszközök monitorozása, 0-24 órában, nagy megbízhatósággal, egyszerre több helyről is.

A mérési technológia lehetővé teszi mind a HTTP GET és POST alapú adatküldést a vizsgálandó szerverek felé, mind a kapott válaszcsomagok kiértékelését, akár több egymást követő lépésben, elágazási lehetőségekkel, összetett stringfigyeléssel, egyéni hibakódokkal. Ennek eredményeként megoldhatók az egyszerű jelszavas beléptetések, tetszőleges bonyolultságú űrlapkitöltések, de a soklépéses banki tranzakciók szimulációja is (szükség esetén a bejövő authentikációs sms-kód feldolgozásával).

 

Újdonság

SLA-riportok    

Új, emelt szintű szolgáltatásunk az SLA-k (Service Level Agreement) támogatása: ha két fél olyan meg- állapodást köt, ami webes szolgáltatások (vagy egyéb, TCP/IP-alapú szolgáltatások) meghatározott szintű rendelkezésre állását írja elő, a webDIAG harmadik, független félként vállalja, hogy ellenőrzi a szolgáltatási szintek betartását, és arról mindkét fél számára elérhető kimutatásokat készít. A paraméterezhetőségnek köszönhetően ügyfelek speciális igényeit is ki tudjuk elégíteni (pl. hibatípusok súlyozása, priorizált időszakok, tervezett karbantartások, vis major esetek utólagos jóváírása stb.).

 

 

 

INGYENES, 14 NAPOS TESZTLEHETŐSÉG




A webDIAG szolgáltatások összefoglaló blokkvázlata






Egy tipikus emelt szintű szolgáltatás: e-banki beléptetési folyamat ellenőrzése






SLA-riport: rendelkezésre állás és szolgáltatási minőség mérése



 

 Kijelentkezve       Legutóbb letöltve: 2024. 12. 08. 22:29:25       IP-cím: 18.97.9.171

Copyright (c) Medián webDIAG Kft. 2008   Minden jog fenntartva!